Τα Δ.Χ. σου προσφέρουν ευελιξία και μεταβλητά κόστη. Αναλόγως με τον τύπο της δραστηριότητάς σου, η ασφαλέστερη λύση είναι συνήθως ένας συνδυασμός ιδιόκτητων και Δ.Χ.
Το προσωπικό, όπως ισχύει και για κάθε τμήμα.
Επενδύστε σε αυτούς, κάντε προγράμματα αλλαγών θέσεων και μοιραστείτε το όραμά σας μαζί τους.
Ο Richard Branson είπε "εκπαίδευσε τους ανθρώπους σου τόσο καλά, ώστε να μπορούν να φύγουν και μεταχειρίσου τους τόσο καλά που να μη θέλουν να φύγουν".
Εξαιτίας της κρίσης που βιώνουμε, υπάρχουν χιλιάδες μ2 ελεύθερα σε όλη την Ελλάδα.
Μπορείτε να κάνετε επιλογή του πλέον κατάλληλου χώρου για εσάς, με χαμηλά ενοίκια. Μην επενδύσετε σε πάγια. Όταν θα έχετε μία ξεκάθαρη στρατηγική για το μέλλον με πιο απτά νούμερα, μπορείτε να ξανακάνετε την άσκηση.
Υπάρχουν πάντα πολλοί τρόποι για να μετρήσεις την παραγωγικότητα.
Το πρόβλημα δεν είναι τα συστήματα, αλλά τα νούμερα.
Όσο λιγότερους δείκτες παρακολουθείτε, τόσο πιο εύκολο να καταγραφούν και να σας δείξουν την πραγματική εικόνα.
Γιατί θέλετε αξιόπιστη στατιστική και μηδαμινά λάθη.
Γιατί τα πάντα πρέπει να σκανάρονται και να παρακολουθούνται από την εισαγωγή μέχρι την παράδοση.
Γιατί οι παρτίδες και οι ημερομηνίες λήξης σας πρέπει να είναι 100% σωστές και όχι σχεδόν σωστές.
Οι διαδικασίες πρέπει να είναι απλές και εύκολες στην κατανόηση από προσωπικό το οποίο αλλάζει συχνά.
Οι άνθρωποι που θα γράψουν τις διαδικασίες πρέπει να έχουν πολύ καλή γνώση της καθημερινότητας. Οι φωτογραφίες θα βοηθήσουν πολύ.
Η εφαρμογή του ISO πρέπει να γίνει σταδιακά και όχι μονομιάς.
Ο Steve Jobs είπε: "Simple can be harder than complex: You have to work hard to get your thinking clean to make it simple. But it’s worth it in the end because once you get there, you can move mountains."
Είναι οξύμωρο να έχετε ένα βιογραφικό 6-7 σελίδων όταν έχετε εργαστεί μόνο 2-3 χρόνια. Αρκούν οι βασικές πληροφορίες, σωστά κατανεμημένες και ευανάγνωστες. Μη βάλετε μεγάλα γράμματα για να αυξηθούν οι σελίδες. Μην αφήνετε μεγάλα κενά. Παν μέτρον άριστον.
Βοηθά πολύ τον άνθρωπο που κάνει το ξεκαθάρισμα των βιογραφικών και δείχνει ότι πρόκειται για υποψήφιο επιμελή και προσεκτικό. Σας βοηθά και εσάς για το αρχείο σας. Να γνωρίζετε ανά πάσα στιγμή πού έχετε στείλει βιογραφικά.
Φτιάξτε έναν προσωπικό λογαριασμό στο gmail ή το hotmail σας, ο οποίος δεν θα έχει όνομα της μορφής : serialkiller@gmail.com ή ilovemyself@hotmail.gr Η φωτογραφία που θα βάλετε θα πρέπει να είναι ουδέτερη και επιλεγμένη προσεκτικά. Μην βάλετε φωτογραφία με μαγιό ή με το κυνηγετικό σας όπλο για παράδειγμα.
Το email που στέλνετε, παραλαμβάνεται από συγκεκριμένη εταιρεία, με συγκεκριμένο αντικείμενο και συγκεκριμένη πελατεία. Το να κάνετε copy-paste μία γενικόλογη επιστολή που αναφέρει ανακρίβειες για τον παραλήπτη, μόνο κακό θα σας κάνει. Αν βαριέστε να φτιάξετε μία επιστολή για τη συγκεκριμένη εταιρεία, καλό είναι να μην στείλετε καθόλου. Ίσως θα είναι καλύτερο να μη στείλετε ούτε το βιογραφικό σας...
Είναι πολύ ενοχλητικό να μπαίνει μία αγγελία στα ελληνικά για συγκεκριμένο λόγο και να έρχονται βιογραφικά στα αγγλικά. Όλες οι αγγελίες μπαίνουν το πολύ σε δύο γλώσσες (ελληνικά-αγγλικά), άρα είναι πολύ εύκολο να έχετε δύο βιογραφικά (ένα ανά περίπτωση).
Πρέπει να ξεκαθαρίσετε ότι αναφέρεστε στη συγκεκριμένη αγγελία και έχετε τόπο διαμονής και στην Αθήνα. Διαφορετικά, αν αναφέρεται μόνο η Λάρισα, το βιογραφικό σας θα μπει στην άκρη.
και αν πάνε τα πράγματα καλά και σας καλέσουν σε συνέντευξη:
Σε περίπτωση που αργήσετε, δείχνετε αδιαφορία και μπορεί να μετρήσει πολύ αρνητικά. Σκεφτείτε ότι η εταιρεία σας έκανε την τιμή να ξεχωρίσει το βιογραφικό σας ανάμεσα από εκατοντάδες άλλα. Αν φτάσετε νωρίς, περιμένετε στο αυτοκίνητο ή πιείτε έναν καφέ εκεί κοντά. Καλό είναι να φτάσετε μισή ώρα πριν, αλλά μην μπείτε στην εταιρεία. Θα δείξετε απόγνωση. 10’ πριν, είναι το ιδανικό.
Με τρόπο διακριτικό και χωρίς να ενοχλήσετε τον απέναντί σας, κρατήστε σημειώσεις για πράγματα σημαντικά που μπορεί να ξεχάσετε λόγω του άγχους σας. Η κίνηση αυτή δείχνει σοβαρότητα και ενδιαφέρον.